? ??????????????Black and White Dj? ????? ?? ???Rating: 4.7 (23 Ratings)??5029 Grabs Today. 24961 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????Parental Advisory? ????? ?? ???Rating: 4.4 (184 Ratings)??3843 Grabs Today. 47286 Total Grabs. ??? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

dia untuk selamanya

dia untuk selamanya
cute of me

Friday, June 11, 2010

*aku happy gurl!

aku natasha nathalie ajek ak nelson lunyat aka shashu!
seorag yang happy go lucky!
aku ada seoang abang yang amat aku sayang..
aku ada daddy yang sangat BEST! p/s: i LOVE him so much!
ada ada mumy ang sangat CUTE! p/s: i LOVE mummy so much!
aku ada hp yang cute! p/s: hadiah ujian 1 2009. hahaha
ada ada anjing.. p/s: TOTIIE is cute!
aku ada burung tiong.. p/s: BEN nmnya!
aku ada kucing yang banyak. p/s: AChem is da cute!

p/s: AKU ADA SEGALANYA!!!


so what?
heehhe

LOVE : CHENTTA natasha!

0 comments: